Pechhulp in samenwerking met TOP Merkspecialist! De garantie voor onbezorgde mobiliteit
Voorheen was je met onderhoud aan jouw Hyundai bij ons verzekerd van Hyundai’s mobiliteitsservice. Hoewel we geen dealer meer zijn, willen we natuurlijk wel dat onze onderhoudsklanten veilig de weg op kunnen. En dat je er niet alleen voor staat als je onverhoopt met pech komt te staan…
Hoewel we jouw auto met de grootst mogelijk aandacht en zorg onderhouden, kan er wel eens iets mis zijn met de auto. Dan is de garantie voor onbezorgde mobiliteit erg waardevol. Mocht je onverhoopt met je auto stil komen te staan? Dan staan wij als TOP Merkspecialist klaar om je te helpen! De TOP Merkspecialisten Alarmcentrale is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar. Je kunt hier al gebruik van maken voor €39,95 per jaar, of zelfs gratis bij een onderhoudsbeurt.
Wat kun je van Top Merkspecialist Pechhulp verwachten?
Wanneer je stil komt te staan met pech, zal de alarmcentrale samen met u kijken naar een passende oplossing. Dit bestaat uit het geven van technisch advies en wanneer dit net voldoende is, komt de gespecialiseerde autohulpdienst naar je toe. Binnen Nederland is dit onder normale omstandigheden binnen 30-40 minuten het geval. De autohulpdienst repareert de auto en mocht dit niet slagen dan wordt jouw auto naar een TOP Merkspecialisten vestiging gebracht. Wanneer mogelijk krijg je een vervangende auto, of er wordt gekeken naar een andere oplossing zodat jij (en je inzittenden) de weg kunnen vervolgen.
Een jaar gratis pechhulp bij een onderhoudsbeurt bij Blaak Automotive!
Is jouw auto bij ons in onderhoud? Dan ontvang je bij een onderhoudsbeurt meteen een jaar gratis pechhulp/mobiliteitsgarantie. Ook met ons Premium afleverpakket geniet je van mobiliteitsgarantie!
Tips bij autopech onderweg:
- Zorg voor je eigen veiligheid en die van de inzittenden. Een auto is vervangbaar, een mensenleven niet! Blijf niet langs de weg in je auto zitten, maar bijvoorbeeld achter de vangrails. Maak gebruik van de gevarendriehoek en veiligheidshesjes. Zorg ook dat die altijd in de auto liggen.
- Wanneer je contact opneemt met de alarmcentrale is je locatie van groot belang, zorg ervoor dat je weet waar je bent. Met handige tools als Google Maps is het antwoord vaak niet ver weg. Ook zullen de medewerkers vragen om je kenteken.
- Blijf na het melden van de pech altijd telefonisch bereikbaar, zodat de alarmcentrale je kan informeren over de voortgang of onverhoopte vertraging.